Nauka wzmacnia siłę charakteru
Data opublikowania:
02.10.2020
| aktualizacja:
24.11.2020
Z początkiem października, z początkiem nowego roku akademickiego, wystartowała kampania wizerunkowa Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu pod hasłem: Nauka wzmacnia
siłę charakteru (Horacy).
Jesteśmy widoczni w mieście – w kilkudziesięciu miejscach Wrocławia, na bilboardach i cityscrollach.
Nasi absolwenci to nasza siła i prestiż. To oni reprezentują nas w świecie. To oni wpływając na rozwój gospodarki światowej udowadniają wartość wiedzy zdobytej na
UEW.
Kampania pod hasłem Nauka wzmacnia siłę charakteru (Horacy), została przygotowana przy współpracy Centrum Promocji z Centrum Współpracy z Biznesem a jej bohaterami są absolwenci Uniwersytetu Ekonomicznego we
Wrocławiu:
Aneta Borycka, Ultimo
Tomasz Gondek, SensDx
Agnieszka Grela, IBM
Agnieszka Orłowska, Olympus
Szpikowski, Bergman Engineering
Karol Szewczyk, Bosch
Tomasz Ślęzak, Archicom.
Nasi absolwenci to nasza siła i prestiż. To oni reprezentują nas w świecie. To oni wpływając na rozwój
gospodarki światowej udowadniają wartość wiedzy zdobytej na UEW. Kariery bohaterów najnowszej kampanii wizerunkowej są dowodem na słuszność myśli Horacego.
W pierwszych dniach września została zorganizowana profesjonalna sesja zdjęciowa, do której zaprosiliśmy znanego wrocławskiego fotografa Łukasza Gizę.
Łukasz Giza od 2002 roku współpracował z Gazetą Wyborczą, lecz najbardziej znany jest z sesji Olgi Tokarczuk, do której został zatrudniony przez
Wydawnictwo Literackie przy okazji premiery książki „Opowiadania bizarne” (Olga Tokarczuk, Opowiadania bizarne, Wydawnictwo Literackie, Kraków 2018). Wspomnienia fotografa z sesji z
Noblistką.
Łukasz Giza współpracował już z naszą uczelnią przy dwóch sesjach fotograficznych. Odbyły się kilka lat temu pod egidą Biura Promocji a jej bohaterami byli
nasi studenci. Zdjęcia te zdobiły nasze foldery informacyjne.
Kampania bilboardowa trwała od 01.10.2020 do 15.10.2020.