Konferencja z cyklu „Badania marketingowe”
Data opublikowania: 18.08.2014 | aktualizacja: 10.03.2015
Katedra Badań Marketingowych Instytutu Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu zorganizowała po raz szósty ogólnopolską konferencję naukową z cyklu „Badania marketingowe”.
Idea przewodnia tegorocznej konferencji została wyrażona formułą: „Badania marketingowe – podejścia jakościowe i ilościowe”. Honorowy patronat nad konferencją objął JM Rektor Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, a merytoryczny – Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu.
Konferencja odbyła się w dniach 25-27 maja 2014 roku w Zamku Książ. Uczestnikami konferencji byli pracownicy katedr marketingowych uczelni ekonomicznych, a także wydziałów ekonomicznych i
zarządzania uniwersytetów oraz politechnik z całej Polski. Ogółem konferencja zgromadziła 80 uczestników.