Konferencja plakatowa Marketing i zarządzanie
Data opublikowania: 25.06.2013 | aktualizacja: 04.03.2015
17 maja 2013 odbyła się II Międzynarodowa Konferencja Plakatowa pt. „MARKETING I ZARZĄDZANIE” zorganizowana przez Katedrę Podstaw Marketingu.
Podczas sesji plenarnej poruszano zagadnienia dotyczące, m.in.: współczesnych problemów marketingu i zarządzania przedsiębiorstwami handlowymi, przemysłowymi oraz usługowymi (od korporacji do
małych i średnich przedsiębiorstw), zakresu adaptacji marketingu w instytucjach publicznych i organizacjach pozarządowych, innowacji w marketingu i zarządzaniu przedsiębiorstwem jako efekt zmian
otoczenia (technologie informacyjne, potrzeby i oczekiwania społeczne), społecznej roli współczesnego marketingu.
Równolegle do sesji plenarnej odbyła się sesja plakatowa, autorzy prezentowali obszary swojej aktywności zawodowej w formie plakatów.
Szczegóły znajdą Państwo na stronie konferencji: www.marketingizarzadzanie.ue.wroc.pl