Inauguracja roku akademickiego 2017/2018
Data opublikowania: 07.10.2017 | aktualizacja: 13.10.2017
Tradycyjnie, grupa osób, które uzyskały najlepsze wyniki w postępowaniu kwalifikacyjnym wzięła udział w immatrykulacji.
Następnie – w uznaniu dorobku naukowego, dydaktycznego i organizacyjnego – dyplomy Honorowego Profesora Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu rektor prof. Andrzej Kaleta wręczył prof. Danucie Strahl, prof. Adamowi Nowickiemu, prof. Walentemu Ostasiewiczowi i prof. Juliuszowi Siedleckiemu.
Pracownicy: dr Anna Witek-Crabb i dr Joanna Radomska (projekt Summer School), dr Iwona Czerska (projekty Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy i Akademia Młodego Ekonomisty) i dr Ryszard Zygała (projekt Summer School IT) otrzymali Wyróżnienie JM Rektora za zaangażowanie w projekty edukacyjne.
Po raz drugi kierownictwo uczelni wyróżniło inicjatywy studenckie promujące prospołeczne, edukacyjne działania. W tym roku wyróżniono studentów zaangażowanych w realizację projektów: Wampiriada, Forum Edukacji Biznesowej i Wirtualna Studencka Firma Konsultingowa.
Cezary Przybylski (marszałek Województwa Dolnośląskiego) i Jerzy Michalak (członek Zarządu Województwa Dolnośląskiego) wręczyli najlepszym absolwentkom dyplomy „Najlepszy Dyplom Roku” przyznane przez Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego. Wyróżniono nagrodą: mgr inż. Karolinę Płaskonos, Agatę Szlachetko, Alinę Yefymenko i mgr Justynę Karwowską
Dyplomy dla najlepszych absolwentów roku akademickiego 2016/2017 przyznał także JM Rektor.
Wykład otwierający nowy rok akademicki pt. Leadership we współczesnym świecie wygłosił dr Leszek Czarnecki. Na postawione na początku wypowiedzi prowokujące pytanie Czy warto się uczyć? otrzymaliśmy odpowiedź. Aby wizjonerskie pomysły mogły być skutecznie realizowane, potrzebna jest kadra specjalistów: menedżerów, którzy będą – dzięki zdobytym kwalifikacjom, poznanym prawom wdrażali go, potrzebni będą finansiści i controlingowcy;
Oprawę muzyczną zapewnił chór Ars Cantandi.
W dniu inauguracji odbyła się uroczystość oficjalnego otwarcia zmodernizowanego budynku „Z”.