Portal Informacje UE we Wrocławiu

Konferencja naukowa Badania marketingowe...

Data opublikowania: 23.05.2016

W dniach 22-24 maja 2016 r. Katedra Badań Marketingowych w Instytucie Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu zaprosiła na siódmą edycję konferencji z cyklu poświęconego problematyce badań marketingowych. Idea konferencji wyrażona została hasłem: Badania marketingowe wobec wyzwań współczesnego rynku i rozwoju społeczeństwa informacyjnego.
Patronat nad konferencją objął JM Rektor Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu prof. zw. dr hab. Andrzej Gospodarowicz oraz Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu. Złotym sponsorem konferencji jest KGHM Polska Miedź SA.


zamknij
Nasza strona korzysta z plików cookies. Zachowamy na Twoim komputerze plik cookie, który umożliwi zbieranie podstawowych informacji o Twojej wizycie.
Przeczytaj jak wyłączyć pliki cookiesRozumiem